beautiful-young-sporty-sexy-couple-in-gym-55180112

Mersul la sala poate reprezenta un impediment pentru aceia care nu au atat de mult timp liber la dispoziti pentru a face din acesta o rutina. Desi nu este obligatoriu sa faci miscare zilnic, pntru aceia care nu sunt atat e pasionati de fitness, si 3 zile pe saptamana pot reprezenta un chin.

Si cei care nu iubesc mersul la sala, tot vor sa fie in forma, si de aceea, in general opteaza pentru miscare acasa. Majoritatea exercitiilor efectuate la sala pot fi facute si acasa, daca dispunem de cateva echipamente sportive.

Exercitii cu gantere acasa

Dacao pereche de gantere acasa nu vei mai fi nevoit sa mergi pana la sala, ci te poți antrena in confortul propriei tale case. Si da, cu ajutorul unui set de gantere, chiar iti poti atrena  intreg corpul.

Asadar, daca exista prsoane care doresc sa se antreneze, insa nu pot merge la sala, pot face o serie de exerciti cu greutati acasa. Pe internet sunt o multime de antrenamente cu gantere, astfel incat va puteti realiza propriul antrenament, pentru fiecare grupa de muschi importanta a corpului.

Puteti combina exerciii pentru umeri si piept sau brațe si spate. si le puteti lucra in aceeasi zi. Bineinteles ca nu trebuie sa uitati sa va incalziti bine corpul inainte de antrenament.

Momentul potrivit in zi pentru a te antrena

Bineinteles ca fiecare dintre noi are propriul sau program. In functie de varsta avem fie scoala, facultate, un loc de munca ce ne consuma cateva ore pe zi, astfel ca fiecare ne vom face antrenamentul in functie de programul nostru zilnic. Un antrenament solicita un grad destul de mare de energie, de aceea trebuie sa gasim acel moment in care suntem odihniti. Sunt persoane are au foarte multa energie dimineata, pe cand altele au mai multa seara. Asadar, alegerea va trebui facuta raportat la stilul tau de viața.

Cat despre cat de des trebuie sa faci exercitii acasa, daca vei combina grupele musculare, vei avea nevoie de mai multa odihna intre antrenamente. Recomandat ar fi sa te antrenezi o data la 2 zile, de 3-4 ori pe saptamana.

Gantere potrivite pentru antrenament acasa

Daca ai optat pentru un antrenament acasa, recomandat ar fi sa cumperi o pereche de gantere reglabile, deoarece vei putea creste greutatea pe care o folosesti in timp. Ca si la sala, si acasa vei incepe, treptat, sa faci un antrenament cat mai intens. Daca, de exemplu, folosesti gantere de 10 kg, corpul tau se va obisnui cu acea greutate si nu vei observa nici un progres.

Daca in timp simți ca antrenamentul nu mai aduce rezultate, va trebui fie sa cresti greutatea ganterelor, fie sa utilizezi tehnici de antrenare ce vor creste intensitatea. De aceea, ganterele reglabile sunt cele de preferat pentru a face sport acasa.

Exercitii cu gantere

Ganterele sunt unele dintre cele mai folosite accesoriide  fitness  deoarece lucreaza grupe mari de muşchi şi pot fi integrate cu usurinta in programe mai ample, in vederea obtinerii unui trup tonifiat şi armonios. Asadar, iata cateva exercitii pentru tot corpul.

  1. Exercitii pentru picioare:genuflexiuni cu gantere (cu picioarele apropiate / cu picioarele departate), ridicari pe varfuri cu gantere, fandari cu gantere, genuflexiuni pe un picior cu gantere.
    2. Exercitii pentru abdomen:aplecari laterale cu gantere.
  2. Exercitii pentru umeri:departari laterale din stand aplecat cu ganterele, ridicarea bratelor in fata din stand in picioare,impins deasupra capului cu ganterele, departarea bratelor in lateral din stand in picioare.
    4. Exercitii pentru piept: fluturari cu gantere, impins din culcat cu gantere, coborarea bratelor cu o gantera catre inapoi din culcat.
    5. Exerciii pentru brate: flexia bratelor, extensia bratelor.
  3. Exerciii pentru spate:indreptari cu gantere.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *