Achizitionarea unei motociclete sau a unui scuter reprezinta cea mai convenabila decizie  pe care o poti lua, atat pentru mediul urban cat si pentru mediul rural. Pe langa faptul ca vei ajunge mult mai rapid la destinatii, vei contribui la protejarea mediului inconjurator si vei avea parte de o schimbare binevenita in viata.

Chiar daca alegerea unei motociclete sau a unui scuter,  este deseori dificila, acestea au o serie de avantaje, care fac ca investitia sa merite iar pe langa faptul ca economisiti timp, economisiti si bani deoarecere acestea au consumul mult mai mic in comparatie cu o masina.

Locurile de parcare nu reprezinta deloc o problema, intretinerea nu este costisitoare, nu se prevad multe taxe – singurele fiind impozitul anual si asigurarea RCA.

Pe langa aspectul practic, posesorii de motociclete sau scutere, beneficiaza de senzatii unice de adrenalina si libertate, avand posibilitatea sa evadeze oricand din traficul infernal si din stresul coditian.

Din multimea de variante prezente pe piata, aveti la dispozitie si o gama larga de motociclete Yamaha si scutere Yamaha, care sunt ideale ca si alternative de transport in orice mediu – rural sau urban.

De ce Yamaha?

Numele Yamaha, s-a bucurat de ascensiune in lumea motor-sportului datorita primului presedinte al grupului – Genichi Kawakami, care a fost primul fiu al lui Kaichi Kawakami, acesta ocupandu-se de instrumente muzicale si electronice.

Din anul 1953, Genichi Kawakami  a avut intentia sa isi largeasca aria de productie, iar dupa mai multe cercetari in cautarea de noi oportunitati si dupa mai multe vizite in SUA, a ajuns la concluzia ca cea mai profitabila posibilitate  este aceea de a crea motociclete.

Primul model de motocicleta a fost finalizat in luna august, anul 1954 si avea numele de Yamaha YA – 1. Aceasta era prevazuta cu motor de 125 cc, racire pe aer si cu un singur cilindru. Motocicleta a fost supusa unor teste pe care le-a trecut cu brio.

In anul 1956, a avut loc lansarea unui alt model, sub numele de Yamaha YC1, cu motor de 175 cc si cu un singur cilindru in doi timpi. Modelul YD1 de 250cc  si cu doi cilindri in doi timpi, a fost lansat in anul 1957.

Yamaha a devenit in anul 1968 primul producator japonez care a intrat in competitiile internationale si a castigat locul 6 in SUA, in cadrul cursei Catalina Grand Prix. Doi ani mai tarziu, Yamaha a inceput sa vanda prin intermediul dealerilor in toata America.

Modelul DT1 este considerat ca fiind primul model de motocicleta  off-road. Yamaha si-a continuat expasiunii in anii ce au urmat, incepand sa produca snowmobile, scutere, ATV-uri, kart-uri si multe altele, ceea ce a determinat ca pana in acest moment sa beneficieze de un renume la nivel mondial.

Motocicletele Yamaha – se muleaza perfect pe alegerile si necesitatile pilotilor din categorii specifice. Sunt disponibile modele atat clasice cat si sport si se axeaza pe dorintele clientilor, pentru a satisface unele necesitati complexe.

Cu o tehnologie variata in functie de aplicatie, modelele Yamaha suprind prin capacitatea acestora de a se manifesta liber. Senzatiile oferite in timpul pilotarii sunt unice, pline de adrenalina, motocicletele fiind usor de manipulat si la viteze ridicate.

Yamaha acopera dorintele chiar si celor mai pretentiosi utilizatori, chiar daca sunt ultra-experimentati, datorita gamei foarte variate de modele si stiluri de condus.

Scuterele Yamaha – reprezinta o tehnologie care este adaptata oricarei necesitati ale unui pasionat de vehicule pe doua roti. Mecanismele acestora sunt concepute special pentru  a oferi un grad crescut de confort si manevrabilitate sporita. Scuterele au capacitatea de a atinge viteza relativ mari, oferind astfel posibilitatea de a ajunge la destinatii  fara prea multe batai de cap chiar si in orele de varf.

Sfaturi pe care sa le urmezi atunci cand intentionezi sa pilotezi un scuter sau o motocicleta

  1. Invata sa conduci corespunzator motocicleta sau scuterul. Indreapta-ti atentia spre un curs profesional;
  2. Castiga exprienta in conditii bune si in trafic redus. Marea majoritate a accidentelor  se intampla celor care au doar cateva luni de experienta;
  3. Trebuie sa urmezi aceleasi reguli ca si ceilalti participanti la trafic;
  4. Nu uita sa pornesti farul pe toata perioada condusului;
  5. Cea mai des intalnita cauza a derapajului este supra-franarea unei roti sau a ambelor. In cazul in care se blocheaza roata din fata, elibereaza imediat frana din fata. Daca este blocata roata din spate, las-o asa. Elibereaza acceleratia daca derapajul s-a produs din cauza supra-acceleratiei. Ia un viraj incet spre directia in care vrei sa te indrepti cu fata motocicletei sau scuterului;
  6. Nisipul, lichidele scurse pe asfalt sau griblura sunt foarte periculoase. Analizeaza bine drumul, pentru a nu fi pus in situatia sa pierzi controlul vehiculului. Incetineste usor si tine-te cu fermitate de ghidon.
  7. Nu taia calea celorlalti participanti la trafic, mentine-ti pozitia pe banda de mers si pastreaza o distanta corespunzatoare;
  8. Semnalizeaza-ti intentiile  cu mult in avans si foloseste-ti oglinziile pentru a vedea unde sunt si ce fac ceilalti soferi;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *