bicicleta eliptica

Fie ca ti-ai propus recent sa incepi antrenamentele fitness sau iti “lucrezi” musculatura de ceva vreme, trebuie sa stii ca bicicleta eliptica poate fi un aparat deosebit de eficient atunci cand vrei sa iti tonifiezi corpul. Acest tip de aparate fitness poate fi folosit pentru a solicita toate grupele importante de muschi intr-un singur antrenament, asadar poti atinge mai multe obiective fitness atunci cand incorporezi un astfel de aparat in rutina zilnica.

Pentru a te putea bucura de tot ce are de oferit un astfel de model, in randurile de mai jos vei descoperi cateva detalii importante despre cum functioneaza, ce “lucreaza” si cum sa folosesti bicicleta eliptica pentru a-ti tonifia rapid corpul.

Beneficiile antrenamentelor

Cu toate ca bicicleta eliptica ar putea fi printre ultimele alegeri pentru incepatori, trebuie sa stii ca aceste aparate au fost special proiectate pentru a simula alergarea fara a induce socuri in articulatii. Rezultatul este cel asteptat: atunci cand folosesti un astfel de aparat, te bucuri de toate beneficiile alergarii fara a-ti solicita gleznele si genunchii.

In plus, aceasta iti va da optiunea sa tragi si sa impingi manerele la fiecare pas. Astfel, vei avea sansa de a creste rezistenta la efort in timp ce soliciti atat muschii picioarelor, cat si cei ai spatelui, pieptului si bratelor. Prin schimbarea solicitarii intre brate si picioare, poti tinti diferite grupe musculare pe care doresti sa le dezvolti in mod armonios. Mai mult decat atat, atunci cand pedalezi in sens opus sau folosesti manerele fixe, coapsele si abdomenul vor “lucra” la capacitate maxima.

Tonifierea coapselor si a posteriorului

Cu toate ca bicicleta eliptica este eficienta in antrenarea intregului corp, cel mai mare impact il va avea asupra coapselor si a fesierilor. Tocmai de aceea, picioarele si posteriorul vor fi zonele care se vor bucura de cea mai rapida tonifiere. Astfel, chiar daca obisnuiesti sa lucrezi pe bicicleta fitness sau pe banda de alergare, un antrenament intens pe eliptica te va epuiza si iti va asigura o febra musculara in spatele coapselor.

Optiuni si ajustari

Cele mai multe modele de bicicleta eliptica din oferta magazinelor de profil, precum Sport-Mag.ro, pun la dispozitia utilizatorului posibilitatea de a ajusta rezistenta si inclinatia. Prin marirea rezistentei sau a inclinatiei, poti solicita grupe diferite de muschi in timp ce cresti intensitatea antrenamentului.

Consola digitala a aparatului, de regula, ofera si diferite tipuri de antrenament pre-setate. Astfel, in memoria aparatului vei descoperi tot felul de programe gandite pentru solicitarea diferitelor tipuri de muschi. Astfel, aceste programe vor seta in mod automat nivelurile de rezistenta si inclinatie, iti vor spune cand sa apuci manerele mobile, cand sa le folosesti pe cele fixe si cand sa te apleci pentru a lucra abdomenul.

Printre programele din memoria consolei se afla, de obicei, si antrenamente bazate pe intervale de efort variabil. Acestea te vor duce prin perioade de solicitare minima si intervale de efort intens, iar ruperile de ritm te vor ajuta sa iti imbunatatesti considerabil rezistenta la efort sustinut. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi instructiunile afisate de consola bicicletei pentru a vedea cele mai bune rezultate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *