mape personalizate

Mape personalizate pentru locul de munca

Indiferent ca esti de acord cu asta sau nu, pana la urma locul de munca ajunge sa fie ca a doua casa pentru unii dintre noi. De ce? Deoarece aici ajungi sa stai cel mai mult timp dintr-o zi, aici ai de intretinut relatii profesionale cat mai bune si totodata trebuie sa te asiguri ca biroul tau arata cat mai profesional si mai curat. Asadar, pentru a putea sa fii cat mai productiv, renunta la obiectele ce nu mai functioneaza sau la acele plante pe care uiti chiar sa le si uzi.

Incearaca sa iti pastrezi spatiul cat mai corect si mai limpede organizat, putand astfel sa optezi pentru anumite agente, pentru dosar si pentru mape personalizate, mape ce au ajuns sa fie de nelipsit, fiind oarecum un accesoriu elementar astfel incat sa poti apstrezi anumite documente in siguranta, in conditii optime. Asadar, ala de aici cum ar trebui sa optezi pentru cea mai buna mapa personalizata in functie de nevoile pe care le ai, de materialul si dimensiunea acesteia, dar si cum o astfel de mapa te poate face mai eficient.

Caracteristicile unei mape personalizate

Orice mapa de birou sau mapa personalizata, asa cum o numim, ar putea sa aiba si alte intrebuintari, pe langa a-ti putea depozita anumite documente acolo pe care astfel sa le protejezi si sa le pastrezi in siguranta.

De exemplu, daca vei opta pentru un model care ar putea costa ceva mai mult, o mapa ar putea chiar sa iti scaneze documente dinauntrul ei si sa se poata conecta la un calculatorul, cu ajutorul portului USB din dotare.

Totodata, probabil cea mai cautata caracteristica a unei mape personalizate tine de acea baza anti-alunecare, astfel incat sa se poata mentina o pozitie cat mai fixa a acesteia. In acelasi timp, exista si acele mape personalizate care au deasupra un fel de folie transparenta, aceasta putand sa te ajute sa observi ce se regaseste in interiorul mapei, fara a mai fi nevoie ca aceasta sa fie deschisa pentru a putea observa documentele ce pot fi regasite.

Un criteriu important ce sta la baza alegerii unei mape de birou tine de marimea acesteia. Deoarece rolul sau cel mai important este acela de a mentina obiectele in siguranta, incearca sa alegi o mapa care sa se potriveasac pe tipul de hartie pe care o folosesti. Cel mai intalnit tip de hartie este cel A4, astfel ca se recomanda sa optezi pentru o mapa ce are dimensiuni de cel putin 30×45. In momentul in care ne dorim o mapa personalizata pentru protectie, incearca sa optezi pentru dimensiunile ceva mai mari, de exemplu 68×44, dimensiuni ce pot acoperi pana la jumatate din biroul la care iti desfasori activitatea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Previous post Motofierastraie Rotakt cu carburator Walbro
Dentocare Next post Ce fel de aparat dentar ai nevoie?